Δευτέρα, 22 Ιουνίου 2009

Αποσπάσματα από την ποιητική συλλογή "Έρως"


* Σ' αγαπώ

καθώς η μέρα

βυθίζεται στην αγκαλιά της νύχτας,

καθώς το νυχτολούλουδο

προαναγγέλλει τον ερχομό της,

καθώς τα δάκρυα απ' τα μάτια μου

καίνε το πρόσωπό μου,

καθώς η ανάσα μου σβήνει

τραβώντας του χρόνου τα χαλινάρια

εδω μπροστά σου για να σταματήσει.

(Σελ.12, "Ελληνικός Βορράς" Σάββατο 4 -- Κυριακή 5 Αυγούστου 2001, Βραβείο Μαθητικού Διαγωνισμού Ποίησης Συλλόγου Εκδοτών Β. Ελλάδος 1999)



* Τ' άστρα

χαμογελούν παράξενα απόψε.

Ειρωνικά με κοιτά

ο αέρας των κεριών.

Η φλόγα μου μιλά ασταμάτητα.

Ποιός ο λόγος της ύπαρξής μου;

’γνωστες σκιές

στα όνειρα πλανιούνται...

(Σελ.25)


-------

* Σαν με κοιτάς δεν υπάρχει τίποτε άλλο πιο όμορφο σ' αυτό τον κόσμο απο τα μάτια σου, αυτά τα δυο διαμάντια που μου' στειλε η μοίρα και ο χρόνος να τα φυλάξω, να τα προστατέψω και να μοιραστώ μαζί τους αυτό που μου χάρισε η φύση και ο ουρανός. Μακριά τους δεν υπάρχει ζωή και οι ερινύες κυνηγούν όλα μου τα όνειρα, βρίσκονται σε κάθε μου βήμα, σε κάθε ενέργεια μου να μου θυμίζουν τη ζωή χωρίς εσένα, χωρίς τα φιλιά σου... χωρίς την αγκαλιά σου...

(Σελ. 41, "Ελληνικός Βορράς" Σάββατο 17 - Κυριακή 18 Νοέμβρη 2001)

* Μόνο η καρδιά του ερωτευμένου έχει το δικαίωμα να δακρύζει απο ευτυχία και δυστυχία. Μπορεί ν' αλλάζει μυριάδες φορές τα συναισθήματά της με τον ίδιο έντονο τρόπο μέσα σε μια στιγμή. Μόνο αυτή έχει το σθένος να προκαλεί τον πόνο και τον θάνατο ξέροντας απο πρίν ότι δεν έχει πιθανότητες να βγεί κερδισμένη. Βρίσκει το νόημα της ζωής στα πιο ασήμαντα πράγματα, στις πιο απόκρυφες στοές της ψυχής στη σκιά της μοναξιάς...

(Σελ. 51)




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου